Køreskole Vallensbæk

Vi tager os af dig, og møder dig på dine præmisser hos Mortens Trafikskoles Køreskole Vallensbæk. Vores køreskole nær Vallensbæk er en køreskole, hvor der er styr på tingene og bliver gjort noget ud af detaljerne. Når detaljerne bliver nævnt, så drejer det sig ikke kun om, at hver enkelt detalje i bilerne, i undervisningen og lignende er på plads. Det handler også om de psykiske detaljer, som følger med, når man bliver udfordret.

Køreskole Vallensbæk – bliv udfordret

Man må i særdeleshed sige, at det at tage et kørekort er at blive udfordret. Ingen er født med den egenskab at kunne køre bil. Det er noget, man skal lære, og det er derfor også uhyre vigtigt, at man lærer det på den helt rigtige måde.

På den måde får du hver en enkelt detalje på plads og har helt fuldstændigt styr på alt, hvad der har med bil, trafik og lignende at gøre. Sådan ender du nemlig med den bedste oplevelse og slutter dig til vores stolte kørekortsindehavere.

Vi har en flot, høj beståelsesprocent hos os. Den ligger langt over gennemsnittet. Det er fordi, vi tager udgangspunkt i dine præmisser. Hvad kunne du tænke dig? Kontakt os her.

Vi samler på tilfredse elever fra Vallensbæk og omegn

Gennem de mange år, hvor Mortens Trafikskole har eksisteret (siden 1987), har vi haft mange tilfredse elever fra Vallensbæk og omegn. Det er der en række gode årsager til, og vi kan nærmest ikke nå at komme rundt om dem alle sammen.

Men det skyldes blandt andet, at vi er centralt placeret i nærheden af både togstation og gode busruter (300S og 500S). Det betyder, at det er nemt at komme hertil for køreskoleelever, der jo i sagens natur endnu ikke kan tage turen i bil. Bor man i området, er det også ganske belejligt at komme til teoriundervisning på enten cykel eller gåben.

Vores mangeårige erfaring som køreskole i området omkring Vallensbæk gør, at vi har gennemgående kendskab til de lokale gader og veje. Det betyder også, at vi har helt styr på nogle af de udfordringer, som man kan blive udsat for til køreprøven, og efter man har erhvervet sit kørekort. Disse sørger vi naturligvis for, at du bliver trænet i at håndtere, så du kan være helt tryg til både prøven, og ved kørsel efter du har fået dit kørekort i Vallensbæk.

Mortens Trafikskole er et godt alternativ til de lokale køreskoler i Vallensbæk

Mortens Trafikskole er ikke en 100 % lokal køreskole i Vallensbæk. Postnummeret er nemlig 2605, hvilket betyder, at vi teknisk set holder til i Brøndby. Men det skal ikke lade dig afskrække – vi ligger som sagt ganske centralt og er nemme at komme til for dig, der er på udkig efter en køreskole i Vallensbæk eller omegn.

Vi synes selv, at vi er et godt alternativ til nogle af de lokale køreskoler i Vallensbæk. Det er vi blandt andet på grund af tidligere nævnte fordele, men også på grund af vores lave priser. Som du måske allerede har bemærket, har vi nemlig nogle af de mest konkurrencedygtige priser i området. Samtidig har vi også en af landets højeste beståelsesprocenter.