Billigt kørekort
– Sådan et finder du hos os!

"Et billigt kørekort behøver ikke nødvendigvis være et dårligt kørekort. For når det kommer til kørekort og køreskoler, så går pris og kvalitet altså for en gangs skyld ikke hånd i hånd!"

Generhverv kørekort hos Mortens Trafikskole!

Hvem går ikke og drømmer om at købe en hel masse ting til sig selv, som for eksempel tøj, sko, elektronik, personlig pleje eller lignende? Og hvem går ikke og drømmer om at komme ud og rejse. Lige meget, om det er en storbyferie eller en charterferie, så er det noget, som koster penge, og det samme gælder, når det kommer til materielle goder. Derfor gælder det om at spare op, og det er jo lidt svært, når man står for at skulle købe et kørekort.

Derfor handler det da bare om at finde et billigt kørekort. Det kan godt være, det ikke lyder så let, men det er faktisk ikke så svært, hvis man bare leder og søger de rigtige steder. Et billigt kørekort behøver ikke nødvendigvis være et dårligt kørekort. For når det kommer til kørekort og køreskoler, så går pris og kvalitet altså for en gangs skyld ikke hånd i hånd. Man kan sagtens finde en køreskole, som kan tilbyde et billigt kørekort, som er mindst lige så godt, som det, man kan tage hos andre køreskoler til en blot dyrere pris.

Vi tilbyder nogle af områdets bedste priser på kørekort

Er du på udkig efter en god og billig køreskole i Brøndby og omegn? Så er du mere end velkommen til at kontakte os hos Mortens Trafikskole. Vi har nemlig nogle af områdets bedste priser på kørekort. Det behøver nemlig ikke at koste en formue at få lov at sætte sig bag rattet i en bil.

Priserne for kørekort i og omkring Region Hovedstaden har henover de seneste år været på himmelflugt. Vi fastholder dog vores attraktive priser, hvilket betyder, at du kan få et billigt kørekort, når du tager det hos os.

Vi fastholder blandt andet vores status som en billig køreskole ved ikke at udstyre vores undervisningslokaler med biografstole, ligesom vi ej heller serverer mad undervejs i forløbet. Der skal uden tvivl være plads til køreskoler, der tilbyder dette, men hos os holder vi fokus på undervisningen. Og det er således med til at sikre, at vi kan tilbyde dig et billigt kørekort.

Du er kun få klik og et velplanlagt forløb fra at få et billigt kørekort

Det kræver ikke mere end et enkelt klik på ovenstående knapper, hvor du kan tilmelde dig et af vores forløb. Når du tilmelder dig, sørger vi for, i samarbejde med dig, at planlægge et forløb, der sikrer, at du kommer hurtigt, sikkert og billigt i mål med at erhverve dig et kørekort.

Du kan enten kontakte os på e-mail, hvor vi sørger for at sætte forløbet op, eller du kan ringe til os via telefonnummeret øverst på siden. Når vi ikke er i gang med at undervise, sidder vi klar til at tage telefonen og svare på spørgsmål.

Derudover kan du også få svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål via vores FAQ-sektion. Her vil du blandt andet kunne blive klogere på, hvor mange kørelektioner du skal igennem, hvilke dage der er teoriundervisning, og hvor hurtigt du kan tage dit kørekort.

Desuden skal det nævnes, at vi er placeret blot 500 meter fra Glostrup Station og i øvrigt har både bus 300S og 500S til at holde lige udenfor døren. Det betyder, at du hurtigt og nemt kan komme hertil med offentlig transport.

kørekort_bil2

85 % af vores elever består køreprøven første gang

Man taler ofte om, at pris og kvalitet hænger sammen, og det gør sig også gældende i mange tilfælde. Men som du har kunne læse længere oppe på siden, sørger vi hos Mortens Trafikskole for at holde omkostningerne nede og i stedet fokusere 100 % på undervisningen.

Det betyder, at selvom vi tilbyder et billigt kørekort, så tager du det stadigvæk hos en god køreskole. Vi har nemlig en meget høj beståelsesprocent – faktisk er den blandt landets højeste. Dermed kan du roligt regne med, at der bliver taget godt hånd om dig. Det gælder, lige fra du kontakter os første gang, til du står med kørekortet i hånden efter din køreprøve.

Det bliver således ikke meget bedre end det; du kan få et billigt kørekort og med 85 % sandsynlighed regne med at bestå køreprøven i første forsøg.