Køreskole Glostrup

Med vores køreskole i Glostrup er det lige lidt lettere og lidt mere overskueligt. Det handler ikke om kedelig skolearbejde, men sjov og lærerig undervisning for livet. Og så ligger teorilokalet lige ved siden af Glostrup Station.

Køreskole Glostrup – ikke en køreskole ligesom alle de andre

Du kan roligt stole på os. Hos Mortens Trafikskole går vi op i, at du får et godt, trygt forløb og en kørelærer, der gerne vil se sine elever bestå med bravur!

Hos os går vi meget op i at give eleverne den bedst mulige undervisning både når det gælder det teoretiske, men også når det gælder praktikdelen, som foregår i bilen og ude i trafikken. Det eneste, der betyder noget for Køreskole Glostrup er, at eleverne består prøverne på bedste vis. Det er utrolig vigtigt, at forløbet foregår som smurt og giver eleven den ene gode oplevelse efter den anden. Det siger naturligvis sig selv, at hvis køretimerne er noget rod og eleven ikke føler sig tryg i bilen eller i trafikken, så bliver køreprøven ikke nogen succes, og det er det, vi kæmper for, at den bliver. Derfor bliver der lagt meget vægt på god stemning, smil og masser af ros, for det er uden tvivl vejen frem.

Vi har base blot 500 meter fra Glostrup Station

For dig der er på udkig efter en centralt placeret køreskole i Glostrup, er Mortens Trafikskole et oplagt valg. Med lokaler blot 500 meter fra Glostrup Station, har vi nemlig adresse på et sted, der er ualmindeligt nemt at komme til. Det gør, at vi er ganske populære blandt de, der ønsker at tage kørekort i Glostrup og omegn.

Hvis du er kendt i området omkring Glostrup Station, vil du sandsynligvis vide, at vi også har buslinjerne 300S og 500S til at stoppe mere eller mindre lige udenfor døren. Så uanset om du kommer hertil med tog, bus, på gåben eller på cykel, er vi inden for rækkevidde.

Tre gode grunde til at vælge Mortens Trafikskole

Der er mange gode grunde til at vælge Mortens Trafikskole, men hvis vi skulle fremhæve tre, ville det være disse:

Vores beståelsesprocent er høj. Faktisk er den så høj, at den er blandt de bedste på landsplan. Det vil med andre ord sige, at når du vælger Mortens Trafikskole, så vælger du en køreskole i Glostrup, hvor sandsynligheden for at bestå køreprøven i første forsøg er høj.

Vi har eksisteret siden 1987, hvilket vil sige, at vi har forberedt elever til teori- og køreprøver i over 30 år. Vores mangeårige erfaring kommer blandt andet til udtryk i den høje beståelsesprocent, men også i måden, vi underviser på. Her er nemlig ingen forelæsninger eller andet – det er undervisning i små hold med plads og tid til, at alle kan stille spørgsmål og følge med.

Til trods for den centrale placering, de gode undervisningsforhold og den høje beståelsesprocent, har vi også nogle af de laveste priser blandt køreskolerne i Glostrup og omegn. Det betyder, at du kan få et billigt kørekort uden at gå på kompromis med hverken lokation eller undervisningskvalitet, når du vælger Mortens Trafikskole.